LOGOWANIE

ENI - oleje przekładniowe

Oleje przekładniowe Eni stosowane są do smarowania wszelkich przekładni przemysłowych. Wysoka i sprawdzona technologia produkcji, a także wyselekcjonowane składniki receptury sprawiają, iż oleje Eni posiadają wysokie właściwości przeciwzużyciowe.

Oleje przekładniowe Eni tworzą m.in.:

Blasia – olej mineralny stosowany do wszelkich przekładni przemysłowych, przekładni śrubowych, niskoobrotowych łożysk śrubowych i wysokoobciążeniowych sprzęgieł. Stworzony jest na bazie wysokiej jakości olei uszlachetnionych m.in. związkami siarki oraz związkami fosforowymi. Oleje przekładniowe wykazują właściwości przeciwzużyciowe zarówno przy wysokich obciążeniach na niskich obrotach, jak i odwrotnie. Charakteryzują się stabilnością termiczną, a także oksydacyjną co pozwala eksploatować je przez długi czas w wysokich temperaturach. Spełniają także wymagania właściwości EP.

Tellium – olej przekładniowy produkowany na syntetycznych bazach poliglikolowych wraz z dodatkami nadającymi wartości antyutleniające, przeciwzużyciowe oraz przeciwkorozyjne. Nie zawiera EP. Odporny jest na wysokie temperatury, a w porównaniu do olei mineralnych ma zmniejszone tarcie w związku z czym nie nadaje się do mieszania z nimi, ani żadnymi innymi na odmiennej bazie.

Nazwa

Opis

Opakowanie

Zakup

Blasia

Wysokiej jakości oleje mineralne, które sprawdzą się przy wszystkich typach przekładni przemysłowych. Do ich stworzenia użyto wysokiej jakości olei bazowych, poddanych procesowi uszlachetnienia za pomocą dodatków takich jak związki siarki (idealne przy wysokich obrotach i niskich obciążeniach – CRC-L-42) czy związki fosforowe (sprawdzające się przy wysokich obciążeniach i małych obrotach – CRC-L-37). Oleje te znajdą swoje zastosowanie we wszystkich typach przekładni zamkniętych. Szczególnie przydatne okażą się w wypadku warunków pracy powodujących duże obciążenie oraz wysokie obroty i prędkości poślizgu. Co więcej, oleje można także zastosować do smarowania wysokoobciążonych przekładni śrubowych, sprzęgieł, a także łożysk ślizgowych o niskich obrotach.

Specyfikacje: ISO 12925-1L-CKD; AGMA 9005-D94 (AGMA 2EP, 3EP, 4EP, 5EP, 6EP, 7EP, 8EP); ASLE EP; DIN 51517 teil 3 CLP; U.S. STEEL 224; DAVID BROWN S1.53.101(5E); ISO 12925-1; CINCINNATI MILACRON (P-63 ISO 68, P-77 ISO 150, P-74 ISO 220, P-35 ISO 460); Danieli Standard 0.000.001 (AGIP BLASIA 150, 220, 320, 460, 680)

18kg, 180kg

Blasia S

Te wysokiej klasy oleje znajdą swoje zastosowanie w smarowaniu przekładni oraz łożysk, które pracują w wysokich temperaturach. Produkowane są na podstawie syntetycznych baz poliglikolowych połączonych z dodatkami podwyższającymi właściwości antyutleniające i przeciwkorozyjne. Dzięki swym niezwykłym właściwościom, sprawdzą się do smarowania łożysk kalandrów, które wykonują pracę w wysokich temperaturach. Temperatura mieszania – do 120°C, aczkolwiek oleje te wytrzymują także krótkotrwałe skoki temperatur do 200°C.

Specyfikacje: ISO-L-CKD; DIN 51502 PGLP; ANSI/AGMA D9005-D94 (AGMA NR. 4S, 5S,6S); SCHINDLER

18kg, 180kg

Blasia P

Oleje charakteryzujące się bardzo dużą lepkością, które wzbogacone zostały o dodatki EP. Szczególnie polecane do smarowania wysokoobciążonych elementów maszyn wykonujących wolne obroty. Oleje Blasia P wykazują świetne właściwości adhezyjne, co sprawia, że można ich używać do otwartych oraz zamkniętych przekładni przemysłowych.

180kg

Blasia SX

Oleje dedykowane do pracy w wysokich temperaturach. W ich skład wchodzą syntetyczne bazy typu polialfaolefiny (PAO), a także dodatki o właściwościach antyutleniających, przeciwkorozyjnych oraz przeciwdziałających zużyciu. Dzięki odpowiednio dobranemu składowi, oleje Blasia SX nie dopuszczają do tworzenia się osadów nawet w wyjątkowo trudnych warunkach. Wykazują także wyjątkowo wysoką stabilność termiczną – są w stanie pracować przy temperaturze do 120°C z chwilowymi skokami do 200°C.

Specyfikacje: ISO 6743-6/CKT;  ANSI-AGMA 9005 D94, AGMA NO. 3S, 5S, 6S; DIN 51517 T.3/CLP 100, 220, 320; Alfa Laval

17kg, 18kg, 170kg, 180kg

Telium VSF

Oleje o specjalistycznym zastosowaniu stworzone na podstawie syntetycznych baz poliglikolowych oraz dodatków, które zapobiegają utlenianiu, korozji i zużyciu. Szczególnie rekomendowane do przekładni pracujących w wysokich temperaturach. Nie posiadają dodatków EP. Produkty Telium VSF nie mogą być mieszane z olejami opartymi o inne bazy, a przed ich zastosowaniem niezbędne jest oczyszczenie wszystkich maszyn, które miały kontakt z odmiennymi środkami do smarowania powierzchni trących.

18kg, 180kg